dinsdag 28 april 2020

Van harte gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, leuk om te lezen! Ook kreeg ik paar keer de vraag hoe groot het label is... Toen ik de mal kreeg schrok ik ook een beetje: hij is toch best klein. De hoogte is 13 cm, maar onderaan valt nog een cm weg door het randje met de 2 gaatjes. De breedte is paar mm kleiner dan 7 cm. Een puzzel om passende plaatjes en malletjes te vinden, maar als je er eenmaal mee aan de slag bent, wel een leuke uitdaging.

Voor vandaag een hele andere kaart. Een echte Marianne Designkaart met eucalyptus met van harte gefeliciteerd: past bij het verjaardagsthema van de challengeblog van Marianne Design.


Creatables: LR0651
Craftables: CR1432, CR1468, CR1469
Mini labels: CS1028
Pretty papers bloc: PK9152
Knipvel: EWK1254
Pearls: CA3132

Ook stuur ik de kaart op FB in bij Moedershobbyshop

Hobbygroet,
Lisanne

18 opmerkingen:

  1. Nog heel erg bedankt voor je uitleg over de stans Lisanne en klopt het dat je samen met mama Elly hebt geknutseld, die heeft ook iets geplaatst zag ik, hihi Je kaartje vind ik prachtig in deze tinten, heel mooi verjaardagskaartje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden Soms is het passen en meten met een plaatje.... maar het is je goed gelukt. De kaart is erg leuk samengesteld. Leuke materialen. Ik heb onlangs een kaart gemaskt met een rond borduur werk waar ik een plaatje in wilde hebben... dat was ook nog een toer... maar uiteindelijk gast het lukken.... dat is ook weer een uitdaging.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Lisanne. Super met die mooie bos takjes en het kleine labeltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met het tere bladeren plaatje in het midden.
    Past mooi allemaal bij elkaar.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Lisanne. Je hebt de eucalyptuskleur mooi weten te vangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben fan van échte eucalyptus Lisanne, het ruikt zo lekker en heeft zo'n mooi vergrijsde kleur. Ook op jouw kaart staat het mooi, zo leuk dat bosje dat hangt te drogen en dat mooie plaatje erbij..een mooie felicitatiekaart :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart! Lekker fris geheel. Je ruikt de lavendel bijna echt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Dat knipvel is gaaf! Ik heb hem ook en de plaatjes zijn heel mooie en fijntjes vind ik. Mooie stansjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig mooi hoe je de takjes van het plaatje weer terug laat komen.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Lisanne en inderdaad een echter Marianne Designkaart,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een superleuke verjaardagskaart geworden Lisanne.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagschallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "verjaardagkaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi rustig kaartje. Daardoor zo stijlvol. Ook je vorige kaartjes zijn erg leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje leuk dat boeketje aan de zijkant doet me denken aan mijn oma die had voeger zo'n bosje gedroogde bloemetjes hangen in haar kast en dan rook de lavendel als ik dit zo zie ruik ik het weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje heb je gemaaktvoor de challenge Lisanne!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Lisanne!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen