zaterdag 11 april 2020

Pasen kaart & baksels

Hallo allemaal,

Alweer het Paasweekend en wat voor één... Zo'n bijzondere tijd nu met het coronavirus. Voor een paar hobbymaatjes heb ik een Paaskaart gemaakt en deze is als het goed is al bezorgd en daarom deel ik hem nu ook met jullie. Een kaartje met natuurlijk weer allemaal Marianne Design producten, lijstje staat eronder. 
Marianne Design: designpapier (PK9161), paashaas (CR1498), kuiken (LR0644), gras (LR0650), eieren (COL1425), bloemen (COL1323), takjes (CR1495), Bunnyplaatje (VK9575), ovaal (CR1500), enamel dots (PL4512) en tekststempel (CS1043)

Ik stuur de kaart in bij Cuttlebug Mania

Naast kaartenmaken vind ik het ook leuk om in de keuken dingen te maken, hier een paar baksels voor de Paasdagen: een advocaatslof en een advocaat-bitterkoekjes-tiramisu. Of ze lekker zijn? Geen idee, ik heb ze nog niet geproefd, dat bewaren we voor morgen ;) Wil jij ze ook maken, zet het dan in een reactie, dan stuur ik je het recept. 



Hopelijk hebben jullie een fijn Paasweekend ondanks het coronavirus! Tot een volgende blog!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met het vrolijke papier het plaatje is zo lief.
    Fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie kaartje geworden en ook nog creatief in de keuken...hihihi
    Fijne Pasen
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje! Eentje om vrolijk van te worden.
    Eet smakelijke vandaag en morgen met je paasbaksels. Ziet er lekker uit! Hier komt het lekkers van de bakker.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, wat een lekkere taarten mmm
    Fijn paasweekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lisanne. Bedankt voor dit prachtige Paaskaart De mijne is nog onderweg...Heel lief van je. De kaart is prachtig gemaakt met de mooie materialen. Ik hou ervan. .Dank je wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS lekker aan het bakken geweest. Ziet er lekker uit... we horen het de volgende keer wel. Ik heb gisteren een appeltaart gebakken daar is mijn Jan gek op! Groeten en nog fijne en gezellige dagen met elkaar. Het ga jullie goed.

      Verwijderen
  6. Schitterende paaskaart met dat lieve plaatje. Leuk dat paasei met de verschillende teksten. Jij bent dus van alle markten thuis, je paasbaksels zien er heel lekker uit! Dat wordt smullen bij jullie! Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super vrolijk paaskaartje met de frisse kleurtjes en leuke details.
    je baksels zien er lekker uit om in te bijten gewoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie Paaskaart heb je gemaakt Lisanne, heel fleurig en zo lief gedecoreerd. Als je baksels zo lekker smaken als ze eruit zien zullen ze zo op zijn..yummie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lisanne,
    wat raar dat ik hou berichtjes niet zie, ik ga meteen kijken hoe dat komt. Je kaart is super. Zo vrolijk. Maar de keukencreaties zijn geweldig!! Zou er zo en hap van willen nemen. Ik houd ook erg van bakken en koken dus vind ook dit soort foto's altijd superleuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie paaskaart!! Zo gaaf in die zachte gele tinten. En ja dat lekkers.. ziet er op de computer al super lekker uit, in het echt zal het nog wel mooier zijn. En jullie hebben er vast van genoten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte lieve Paas kaart in de lente kleuren! Vrolijk!

    Was het toetje lekker? Zie er gaaf uit.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen