zaterdag 29 juli 2023

Summer time

 Hallo allemaal,

En weer vielen er hele mooie en lieve kaartjes op de mat afgelopen dagen voor Janine! Caroline van Sluis, Annemarie & Merit, Elly, Hetty, Wies, Caroline Swanen en Trijntje: dankjulliewel! Komende week hoop ik jullie nog even persoonlijk te bedanken!

Vandaag mijn (voorlopig) laatste memorydex kaartje voor de HobbyVision groep op Facebook. Dit keer met het thema Summertime. Past natuurlijk goed bij de zomervakantie... Ik heb er een zomers strandtafereeltje van gemaakt met een zwembad, ijsje, smoothie/cocktail en zonnebrillen. 3 verschillende kaartjes met allemaal overeenkomsten als dat er bij alle 3 stempels gebruikt zijn, hetzelfde designpapier, glitter schelpjes en glossy accent druppels. Ik vond het een hele uitdaging deze mini-kaartjes en voor een keer wel leuk om te maken, maar mijn voorkeur ligt toch meer bij de 'gewone' kaarten.


Marianne Design
Designpapier: PK9163
Schelpen: CR1363
Golven: LR0809
Meisjesgnome: CS1134
Mannengnome: CS1133

Een fijn weekend & tot gauw!

Creatieve groet,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Deze memorydex kaart vind ik ook zo schattig Lisanne
    De gnoompjes zitten heerlijk op het strand
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel lief zo'n memorydexkaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het zomerse tafereeltje de kabouters zij zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, meer "summertime" kan haast niet! Zo leuk met deze genietende gnomes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer zo leuk met de zomerse gnomes aan het strand.
    Nog bedankt voor je verjaardagskaart. Je kunt de brievenbus de komende dagen in de gaten houden want je bent een van de winnaars van mijn verjaardagscandy geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen