woensdag 7 juni 2023

Aardbeien

 Hallo allemaal,

Met het mooie weer worden de zomerkoninkjes (aardbeien) ook weer volop verkocht en ook door ons regelmatig gekocht... Ik vind ze niet alleen lekker om op te eten, maar ook op plaatjes erg leuk, omdat er vaak sfeervolle tafereeltjes mee gemaakt zijn op een foto of tekening. Het plaatje van Els Wezenbeek voor Marianne Design ontworpen vond ik goed passen bij het aardbeienpapier van Creative Craftlab. De vrolijke kleuren doen me denken aan Oilily en Pip Studio waar ik al jong fan van was en mijn schooltassen, dekbedovertrekken etc. van had. Dit roze-rood-lichtblauw-groen verveeld me nooit... De cirkelstans van Marleen met 'veel liefs' heb ik onder het plaatje gedaan en de kaart afgewerkt met parels, aardbeien en bloemetjes met enamel dots.


Marianne Design
Plaatje: EWK1273
Veel liefs cirkel: CR1575
Aardbeien:
Enamel dots: PL4516

Designpapier: CCL-FR-PP81

Een hele fijne woensdag en tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Een heel leuke zomerse kaart, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de lekker aardbeitjes erop ik hou er ook zo van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met die heerlijke aardbeien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart . Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers kaartje!! Tof ook om die aardbeien in stipjes papier uit te stanzen. En ja pip studio en oilily kleurtjes blijven leuk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zonnig kaartje Lisanne met deze zomerkoninkjes! 🌞 Altijd lekker, je kunt er zoveel fijne dingen mee doen. 😋 Het is een mooi geheel geworden zo.
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er lekker uit op je kaart.
    De zomer koninkjes ze zijn lekker.
    Ook je kaartje is mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. En aardebeien zijn zo lekker.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zomers kaartje Lisanne
    Leuk met die aardbeitjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen