donderdag 18 februari 2021

Hartjes

 Hallo allemaal,

Afgelopen zondag was het Valentijnsdag en dat is natuurlijk de dag van de liefde en de hartjes! Zelf heb ik er niet heel veel mee, maar altijd leuk natuurlijk om iemand te verrassen met een cadeautje of kaart. Ik heb voor een hobbymaatje deze kaart gemaakt met een plaatje van Daantje en de Crafty Kit gentlemen van Dutch Doobadoo: eigenlijk is het mannenpapier, maar voor een vrouwenkaart kan het ook prima. Op de achtergrond van het plaatje zag ik huizen staan en zo kwam de keuze tot de huizenmal met bomenrij erachter. De kaart met lintjes en hartjes afgewerkt en daarmee was mijn eerste Valentijnskaart klaar.


Gebruikte materialen:
Hobbyshop Daantje Collagevel 2097
Dutch Doobadoo: crafty kit - gentlemen - 472.100.008
Marianne Design: Collectables: COL1306, CreaTables: LR0355, LR0494, LR0677

Deze kaart stuur ik in bij HobbyVision en Double D Challenges

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Leuke stoere dameskaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW this is just lovely ... great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Anything with a Heart’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Lisanne. Superleuk samengesteld. en de kleuren zijn je prima gelukt! Een topper hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in het zwart-wit en het tikkeltje rood.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in deze mooie kleurstelling! Tof papier ook, ik heb het pakketje even opgezocht. Het zou zomaar kunnen dat die binnenkort bij mij op de mat valt...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een prachtige kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterende kaart! Leuk plaatje van dat meisje! Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan je even niet bijhouden Lisanne maar heb terug zitten kijken en het is altijd genieten als ik je mooie kaartjes zie! Geniet ook maar lekker van het lente weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt !!!
    Het past allemaal erg goed bij elkaar.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Lisanne.
    Leuk modelletje en mooie papiertjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de zwart rode kleuren en leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely and sweet, great shaped card! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Anything With A Heart Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen