woensdag 10 februari 2021

Fijne verjaardag

 Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie winterse landschap? Ik ben wel veel buiten overdag, lekker aan de wandel door de sneeuw, maar dat heeft zijn langste tijd wel weer geduurd, want hier smelt het best al wel veel... Met de auto erdoor vind ik minder, maar goed, ieder voordeel heeft z'n nadeel. 's Avonds gezellig aan de knutsel bij m'n moeder, maar o wat gaat de tijd snel met de avondklok: ben zo blij als die niet meer geldt of als ze die een uur later in zouden laten gaan... Genoeg gekletst ;) nu snel naar het kaartje wat ook als reminder bij Daantje op de challengeblog staat: C van crisscross-borduren en cadeautjes:


Marianne Design
Collectables: COL1388
CrafTables: CR1392, CR1436, CR1454, CR1488
Tekststempel: CS0987

Morgen weer Kerstkaartendonderdag, dan ben ik er weer, maar dan met een Kerstkaart.

Fijne avond nog!

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijke kaart Lisanne! Hier glibber ik ook de straat uit, dus wat mij betreft kan de weg niet gauw genoeg helemaal schoon zijn. Maar in het groen is de sneeuw zo mooi.... Misschien een ideetje; mijn nichtje en ik wonen niet heel dicht bij elkaar, maar houden beiden van knutselen. Wij spreken zo eens in de week / 2 weken af om te Skypeknutselen, zoals wij dat noemen. Iets minder gezellig dan live, maar een prima oplossing voor dit soort praktische problemen.
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart met al die cadeautjes en het uiltje in het middelpunt. Jammer dat jullie knutseltijd samen zo snel voorbij is, er komen vast weer betere tijden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Lisanne, magisch de witte wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi zo met het uiltje geborduurd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in mooie kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, wat een prachtig uiltje. Daar ben je vast wel een tijd mee bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen