woensdag 26 juli 2023

Dagje op het strand

 Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Eerst een dankjewel voor Gerjanne, Ellen, Trudy, Wilma en Angélique voor de super lieve babykaartjes voor Janine! Gister en vandaag eind van de middag vielen ze op de mat... Echte post blijft echt het leukst hoe cliché het ook is.

Vandaag laat ik het 2e memorydex kaartje zien wat ik gemaakt heb voor de HobbyVision Facebook wedstrijd deze zomer. Het thema was deze keer een dagje op het strand. Ik heb stempels van Marianne Design gebruikt en weer waterdruppels van glossy accents en een schelpje uit glitterpapier. Zaterdag laat ik mijn laatste memory dex kaartje zien. Dan start de 5e opdracht, maar er komen daarna nog 4 opdrachten! Dus mocht je je vervelen in de vakantie, uitdaging genoeg ;) En heb je geen memory dex mal, in de groep staat ook een PDF patroontje voor de basis. 


Marianne Design
Designpapier: PK9163
Tekst: CS1007
Parasol: CS1132
Dame: CS1099
Schelp: CR1363

Fijne woensdagavond en zomervakantie als je die hebt!

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer Lisanne
    Mooi zomers geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan!
    Dit kaartje is ook erg leuk. De stempel is zo mooi gekleurd en je hebt heel leuk papier gebruikt. De schelp van glitterpapier is een heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje Lisanne !!
    De stempels zijn heel erg leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne, nu zie ik pas echt hoe klein die kaartjes zijn! Enig. En wat is deze weer mooi! Fijn dat mijn kaart er was! Leuk, he al die post. Bij mij hangt de slinger met condoleance kaarten nog steeds. Het doet altijd goed als er aan je gedacht wordt, onder welke omstandigheden dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en de leuke stempels
    gelukkig dat mijn kaartje is aangekomen die is dan een week onderweg geweest heb hem vorige week gepost toen we naar mijn ouders gingen en daar staat de brievenbus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje in mooie kleur!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zijn deze kaartjes Lisanne, deze is ook erg mooi gedaan! Fijne kleurtjes heb je gebruikt.
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen