Hallo allemaal,
Zaterdag namen we een kijkje in de werkplaats van meneer Bever en vandaag zien we z'n werkauto. De kofferbak is volgeladen met verkeersborden en gereedschap: dat belooft een drukke dag te worden. Hopelijk is het niet te warm in de zon voor hem! Is het bij jullie nog een beetje uit te houden met de warmte? Eigenlijk is het geen hobbyweer he met zulke temperaturen... Borduren vind ik wel fijn om buiten te doen: weinig spullen nodig en toch even lekker creatief bezig.
Marianne Design
Bever: COL1590
Sticker: CA3205
Verkeersborden: LR0959
Auto: LR0958
Rectangle:CR1721
Dessinpapier: PK9208
Enamel dots: PL4538
Rustig aan met de warmte en tot blogs!
Crea-groet,
Lisanne
Lisanne

Geen opmerkingen:
Een reactie posten