vrijdag 21 juni 2024

Mum's garden

 Hallo allemaal,

Een keer weer een klassieker ;) Mijn moeder was alweer bijna een maand geleden jarig en voor haar heb ik deze kaart met de nieuwe Maja Design lijn gemaakt. Ik vond de kleuren erg mooi! Ik heb een keer weer bloemen, een kantje en wat vintage embellishments gebruikt. Vintage zie je laatste tijd minder in blogland, maar ik vond het wel weer leuk om een keer tussen al die spulletjes te neuzen. Ik zag dat 3D ook weer terug gaat komen, dat wordt weer plaatjes knippen voor degene die het leuk vindt... Zelf vond ik het altijd wel leuk om even te doen op een druk moment als de inspiratie wat weggezakt was of buiten met mooi weer, omdat je dan niet zoveel mee hoeft te nemen. Wie weet komt vintage ook wel weer terug binnenkort! 


Marianne Design
Hoek: LR0553
Vierkant: CR1332
Tak: LR0608

Maja Design: Mum's garden

Creatieve groetjes,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Mooie chique kaart Lisanne
    Ik vind deze stijl altijd prachtig, mooie blompjes zitten erbij
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie klassieker Lisanne!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje in de vintage stijl sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor je moeder. En dat vintage is toch nooit echt 'uit' geweest? Volgens mij kan het altijd.

    BeantwoordenVerwijderen