donderdag 9 mei 2024

Jampotten

Hallo allemaal,

In the Collection #137 staat ook deze jampottenkaart van mij als inspiratie. Een pot met kersenjam, een potje aardbeienjam en ook nog een potje tijd! Wie wil dat nou niet? ;) Ik kom altijd tijd te kort met alles wat ik graag wil doen, daar ben ik vast niet de enige mee... Achter de shakerblister heb ik rood papier gedaan, waarvan de bovenkant af is gescheurd. Zo krijg je een beetje een jam idee. Met een scalloprand nog een mooi tafelkleedje gemaakt met een rodeblokken print. Een keukentafereeltje!


Marianne Design
Creatables:  LR0861 (Strawberries), LR0862 (Cherries) LR0725 (Jar), LR0851 (Scalloped Borders), LR0863 (Jam Jar), Metallic A4-papier: CA3171 (goud), Shakables: LR0060 (Romance), Shaker windows: LR0032 (kleine cirkels 50 mm Ø),  Tekststempels: CS1135 (Gezelligheid kent geen tijd), Paper set: PK9189 (Picnic Time by Marleen), Kaartenkarton: wit, Enamel dots: PL4530 (geel glitter)

Creatieve groetjes,
Lisanne

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een super gezellige kaart gemaakt met de nieuwe artikelen van Marianne design.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Lisanne
    Vooral dat potje tijd vind ik erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke jampotten leuk papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart!! Mooi gedaan met die gescheurde rand.
    En ja als je weet waar je die potjes tijd kan kopen dan graag delen.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen