maandag 16 november 2020

Give Away !!! Nieuws !!!

 Kopie bericht blog Creatief met Hobbyshop Daantje:

 Hallo allemaal,

Er verandert constant veel in kaartenmaakland: blogs komen, blogs gaan, webwinkels open, webwinkels sluiten, nieuwe technieken, verschillende stijlen, maar 1 overeenkomst: allemaal creatievelingen die op hun eigen manier de mooiste dingen maken. Voor deze mensen, voor jou dus, is Daantje een webwinkel begonnen, waarin ze de mooiste hobbymaterialen voor jou uitkiest en voor een leuke prijs verkoopt voor leuke prijsjes. Waar veel winkels de adviesprijzen aanhouden, zit Daantje er vaak een stukje onder. Ook zijn er altijd leuke aanbiedingen in de webwinkel te vinden en krijg je bij je bestelling bij elke bestede €10,- een prachtig collagevel met mooie plaatjes voor op jouw kaarten of kadoosjes of andere creaties. Het is dus zeker de moeite waard om even in haar webshop te kijken: https://www.hobbyshopdaantje.nl/


Wij, Ellie en Lisanne, ken je misschien al wel uit blogland: wij zijn moeder en dochter en knutselen veel en graag met elkaar. Daantje heeft ons gevraagd voorbeelden te maken voor de webshop en natuurlijk willen we dat met heel veel plezier gaan doen! We gaan niet alleen voorbeelden maken om jullie te inspireren wat je allemaal kunt met de mooie hobbymaterialen, maar we gaan jullie ook uitdagen om mee te doen met challenges, gesponsord door Daantje. Op dit blog zullen we maandelijks een leuke challenge houden, die op 1 december begint. 

Dat duurt dus nog ruim 2 weken, maar... in die 2 weken gaan we wat leuks doen: de Sint en Piet mal van DDBD verloten we onder degenen die aan de volgende voorwaarden voldoet:
1. Je bent volger van dit challengeblog https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/
2. Je bent volger van Ellie http://ellieskaarten.blogspot.com/
3. Je bent volger van Lisanne http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/
4. Je laat een gezellige reactie onder dit bericht (op de blog van Creatief met Hobbyshop Daantje) achter, waarin je eventueel ook je voorkeur aangeeft voor de Sint of Piet mal :)

28 november trekken we de winnaars. Natuurlijk is het leuk als je dit bericht op je eigen blog promoot, zodat er veel mensen mee kunnen doen.

We hopen dat er veel gezellig mee gaan doen!

Creatieve groetjes,
Daantje, Ellie & Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een nieuwe shop en een nieuw challengeblog plus nog eens een enige give away!! Ik ga voor het Pietje, mijn kleindochter loopt al dagen met een baret op door het huis hihi!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een nieuw blog en ook Challenges elje maand. Leuk om mee te doen en gelijk volger geworden. Ik heb niet echt een voorkeur en laatij verrassen, daar hou ik van. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Lisanne, ik heb zojuist bij je mama het gezien en natuurlijk ook bij de webshop van Daantje gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Lisanne een nieuw blog, dat is leuk want er zijn steeds minder mensen die bloggen.
    Ik ga voor de Sint!
    Groetjes en succes,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Lisanne....ik doe graag mee!
    Mocht ik een van de gelukkigen zijn dan kies ik voor de Sint.
    Groetjes en succes hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi nieuws Lisanne. Gefeliciteerd, ben gelijk volger geworden kende je moeder en Daantje nog niet.
    En die give away ook super leuk, ik ga voor het Pietje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk weer een NL actief blog erbij,ik ga graag meedoen natuurlijk. Ik waag graag een kansje voor de leuke Sinterklaas.
    Succes dames xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke actie! Ik doe graag mee en ik ga voor de leuke Sint! Ik ken je moeder en Daantje niet dus daar ga ik nu even kijken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben volger van jullie alle drie en vind het enorm leuk een nieuw challenge blog erbij en wens jullie heel veel plezier en succes!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een nieuw Challenge blog erbij. Ik las het net bij Ellie, daar was ik al volger. Ben net ook gelijk volger van je geworden en van Creatief Hobbyshop Daantje. Altijd leuk om nieuwe inspiratie op te doen. Ik wil graag een kansje wagen en ga voor Piet.
    Ik wens jullie heel veel succes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Lisanne! Ik ben benieuwd naar jullie mooie voorbeelden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel succes met het blog.
    Ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen