zaterdag 12 oktober 2024

Koekhuisje

Hallo allemaal,

Na een hele, hele lange tijd online niet actief te zijn geweest, ben ik weer terug! Sommigen hadden het via via meegekregen dat er hier zorgen waren om onze oudste: na een operatie in april bleek er bij controle vocht in het hoofd te zitten. Heel veel zorgen om wat is dit nu? Wat moet er gebeuren? Hoe erg is het? We zijn na vele ritjes ziekenhuis Zwolle en Groningen inmiddels gerustgesteld dat het niet iets ernstigs is, maar er blijft een soort van 'zenuwpijn' in haar hoofd, wat vooral heel hinderlijk is (Helemaal als je nog zo jong bent en lekker wilt spelen). Er wordt nu vanuit gegaan dat het een gevolg van de operatie is en dat dit tijd nodig heeft. Afwachten maar weer! De impact van zo'n bericht zette bij mij even alles op 'stil' door alle afspraken en onzekerheid. 

Nu het hopelijk weer 'rustig' is met de ziekenhuisritjes pak ik het online weer op :) Vandaag stond er nog een demo-dag bij HobbyVision en daar heb ik ook een demo gegeven met de Marianne Design producten: een hele gezellige en vooral hele drukke dag. Wat een mensen: overal uit Nederland vandaan en zelfs van over de grens... Op de demo-dag heb ik deze kaart gemaakt met de nieuwe Marianne Design materialen:


De basis van de kaart is het nieuwe stencil van het kerkraam... Eigenlijk een relatief eenvoudig kaartje om te maken, maar wel een kaartje met heel veel stansjes, dus je bent er wel even mee bezig.

Ik hoop dat jullie wel een fijne zomer hebben gehad en tot gauw in jullie brievenbus thuis of online op de blog!

Marianne Design
Basismal: PS8171
Koekhuisje: COL1555
Tekst: LR0874
Dessinpapier: PK9195
Metallic papier: PK9197

Creatieve groetjes,
Lisanne

1 opmerking:

  1. O jeetje, wat een zorgen, vreselijk. Er zal een hele berg van jullie schouders afgegleden zijn toen jullie de uitslag gekregen hadden.
    Je kaart is heel leuk, een gezellig huisje.

    BeantwoordenVerwijderen