vrijdag 24 mei 2024

Vlinders

 Hallo allemaal,

Met de XL-plaatjes worden veel dieptekaarten gemaakt en ik wilde iets anders. Na wat rondgekeken te hebben op Pinterest heb ik er dit modelletje van gemaakt. Eigenlijk zijn het meerdere 'flappen' op een gevouwen zijde. Heel eenvoudig, maar ik vond het wel leuk: even iets anders dan standaard vierkant. Op de binnenkant van de eerste vouw heb ik 'gefeliciteerd' geplakt en verder heb ik de kaart aangekleed met de vlinder familie van Eline.



Marianne Design
Plaatje: EWK1298
Dessinpapier: PK9186
Vlinderfamilie: COL1538
Enamel dots: PL4531
Gefeliciteerd: CR1560

Fijn weekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zo. Toevallig heb ik gisteren met dit plaatje ook een kaartje gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt met dit plaatje iets leuks verzonnen! Heel tof modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Lisanne
    Mooi model, vrolijk geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Lisanne....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leyk model en zo is het ook erg mooi met dit plaatje. De bijtjes en vlindertjes maken het leuk af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook leuk! Dat model heb ik op mijn to do lijst staan! Ik zag zoiets bij Miranda en was er meteen weg van! Je hebt heel mooie frisse kleuren gekozen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke kaart! ik kijk uit naar de werkbeschrijving en een ander thema, zee groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen