zaterdag 4 mei 2024

Vlinders

 Hallo allemaal,

Dit is even de laatste kaart met het rainbow dessinpapier, die ik jullie hier op de blog laat zien. Vanaf maandag heb ik 3 kaarten om te laten zien, die in de folder van de mei-collectie van Marianne Design staan en daarna? Dat moet nog gemaakt worden of moet nog even een verrassing blijven, omdat er nieuwe producten op zitten, die nog uit moeten komen. Deze kaart met vlinders is naar Trudy gefladderd voor haar verjaardag en ook al aangekomen las ik. Bij deze kaart heb ik de andere helft van de achtergrond gebruikt, die ik gisteren ook had gebruikt met de andere vlinderkaart. 


Marianne Design
Dessinpapier: PK9188
Enamel dots: PL4532
Vlinders: COL1538
Achtergrond: AK0093
Basiscirkel: CR1597
Van harte: CR1560

Een fijn weekend en tot volgende week!

Creatieve groetjes,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke papier, de vlindertjes en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leukerd Lisanne
    Heel vrolijk met die vlindertjes en mooi dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Lisanne!
    Ik zag in de Marianne ook mooie kaartjes van je staan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch leuk papier he?
    Dit is ook weer zo'n leuk kaartje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vlinders zijn inderdaad de goede kant op gefladderd!
    Een lekker vrolijk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen