zaterdag 13 mei 2023

Mmm... lekker

  Hallo allemaal,

Ruim 2 weken geleden dat ik een blogpost heb geplaatst: ik kreeg een paar mailtjes met de vraag of ik ziek was en ja dat ben ik... Ik heb een paar weken doorgelopen met een longontsteking en daarvan sinds vorige week zaterdag hoge koorts. Sinds gisteren sloeg de kuur goed aan en gaat het weer ietsje beter gelukkig! Voortaan maar op tijd aan de bel trekken (telkens m'n voornemen, maar loop altijd te lang door...). Misschien heb je op het HobbyVisionblog vandaag gekeken, dan heb je mijn blogpost al gezien en zo niet, dan staat die hieronder nog een keer...

De april collectie van Marianne Design stond in het teken van high tea, een thema waarmee je zowel verjaardagskaarten als een zomaar-kaart of uitnodiging kunt maken. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en in plaats van een vierkante kaart, heb ik een keer een ronde kaart gemaakt met de basis cirkel van Marleen. De basiscirkel is niet alleen leuk als matlaag onder Marleens tekstcirkels, maar kun je ook heel goed zo aankleden. Ik heb er horizontaal een strook op gemaakt en verticaal een long tag met een stukje wit hemp cord eraan. Het witte hemp cord zit ook aan het theezakje vast, wat in het kopje bungelt. Om de kaart iets extra's te geven heb ik op de achtergrond verschillende soorten strasssteentjes en pareltjes geplakt van Marianne Design. Altijd handig om verschillende soorten op voorraad te hebben: leuk als afwerking op de achtergrond zoals hier, maar ook om hartjes van bloemetjes extra bling te geven.



Calorievrije bonbons, wie wordt daar nou niet blij van? De toffe bonbons kun je zelf opbouwen en daarmee zelf kiezen of het witte, bruine of donkere en pure chocolade wordt! Als je meer ruimte op je kaart hebt, kun je de toef ook verder aankleden met wat kleine bloemetjes als versiering of wat dacht je van de diertjes van Eline die snoepen van de lekkere bonbons? Je kunt alle kanten op met deze leuke collectables.

Marianne Design
Basis cirkel: CR1593
Long tag: CR1510
Theepot + kopje: LR0803
Bonbons: COL1528
Tekst: CS1129
Designpapier: PK9183

Fijn weekend en hopelijk tot gauw! 

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Mmm ja dat ziet er een lekker kaartje uit en heel uitnodigend, prachtig werk. Gelukkig ben je aan de beterhand, neem de tijd om te genezen want dat kan wat aanslepen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Lisanne! Ik ben gek op calorieloze bonbons!
    Beterschap nog. Inderdaad eerder aan de bel trekken. Je hebt alleen jezelf er maar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk ogende kaart, Lisanne
    En ook nog goed voor de lijn!
    Fijn dat je weer aan het opknappen bent!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met al die lekkernijen erop, krijg er gewoon zin in.
    gelukkig dat het nu wat beter met je gaat beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Lisanne en veel sterkte! Goed voor jezelf zorgen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaart met de lekkere bonbons. Gelukkig knap je al weer op en doe maar rustig aan!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt edn hele mooie kaart gemaakt met deze leuke materialen. Nog veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en lekker kaartje. Zo gezellig al die leuke nieuwe spulletjes van MD.
    Ik wens je een goed herstel. Zit zelf met de nasleep van een heftige luchtweginfectie/beginnende longontsteking. Ik ging wel op tijd naar de huisarts maar ik merk al dat herstel lang duurt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een gezellig kaartje gemaakt Lisanne met je al deze leuke details. Vooral de bonbons zijn bijna niet van echt te onderscheiden! 😋 Een voorspoedig herstel gewenst, zorg goed voor jezelf en voortaan eerder aan de bel trekken inderdaad, ik ken dat...
    Mooie dag nog.
    GROET. Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer super mooi Lisanne !
    Wat naar dat je zo lang ziek was.
    Heel veel sterkte en van harte beterschap.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen