dinsdag 30 mei 2023

Feest caravan

 Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor de leuke reacties op het parfumdoosje van gisteren! Naast het doosje heb ik ook nog een 'snelle' kaart gemaakt met de nieuwe caravan van Marianne Design die maandag met de pakketdienst kwam. Wat een leukerd is dat weer! Ik heb een achtergrondje van Eline gebruikt, waarachter ik een stuk designpapier heb geplakt en wit cardstock. De hoeken heb ik met een pons afgerond, oogt weer iets anders dan strak vierkant. Op de camping is het feest wat te lezen is op de deur, waar een muis om het hoekje gluurt of er nog meer visite aankomt. En ja hoor, tussen de bloemen is nog een muis onderweg naar het feest. 


Marianne Design
Achtergrond: AK0072
Designpapier: PK9183
Bloemen: COL1491
Muizen: COL1437
Caravan: COL1531
Tekststempel 'Feest': CS1087

Tot blogs!

Creatieve groeten,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Wat 'n superleuke kaart heb je gemaakt Lisanne met al deze mooie stansjes! Het ziet er prachtig uit en alles klopt weer tot in detail, knap gedaan!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf is je kaart geworden Lisanne! Ik weet het zeker, het feest kan beginnen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart, Lisanne
    En wat een leuke snijmal die caravan. Samen met de muisjes een mooi geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke caravan en de muisjes wat een leuke tafereeltje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig! En dit noem jij een snelle kaart??? Ik zou hier echt zo lang over doen haha
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Lisanne! Die muisjes dansen vast op tafel als de kat van huis is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig is deze kaart...zeker geen snelle kaart met al dat gefriemel van die kleine stukjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen