maandag 16 augustus 2021

Meeuwen

 Hallo allemaal,

Na een paar dagen heerlijk er tussenuit te zijn geweest, hebben we net tussen de buien door de auto weer uitgepakt en begint het opruimen en wassen thuis weer. De minder leuke kant van vakantie, hoort er ook bij, maar wel weer mooie herinneringen gemaakt. 

Op het HobbyVisonblog was mijn meeuwenkaart afgelopen vrijdag al te zien, maar zoals altijd plaats ik hem ook altijd nog een keer op mijn eigen blog. De meeuw op de strandpaal heb ik met Triblend markers ingekleurd en ik heb ook de nieuwe 'van harte cirkel' van Marianne Design gebruikt. Er zitten een cirkel en een paar rechte teksten in de verpakking: zie je de tekstbanner? Die heb ik 2x gestanst: 1x in het wit en 1x uit kraft. Ik heb de tekst hoera op de gestanste banner uit kraft gelegd en vervolgens uitgestanst en op de witte geplakt. Zo kun je de mal op verschillende manieren gebruiken.


Dutch Doobadoo: 470.005.010

Marianne Design
Craftables: CR1560, CR1363
Creatables: LR0533, LR0660
Plaatje: MB0180
Papier: PK9162
Tekstlabel: CS1058
Stamp & Die set: TC0883

Ik ga snel verder met opruimen en de was doen, maar vanavond even ontspannen: gezellig aan de knutsel bij m'n moeder. Heel veel zin in natuurlijk, want dat is altijd leuk.

Fijne dag en tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Lisanne.
    De kunst is om lang genoeg op vakantie te gaan , zodat je niet langer met het opruimen en wassen bezig bent dan dat je genoten hebt. Veel knutselplezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige maritieme kaart!
    Ja, dat hoort er ook bij. Fijn dat jullie zo hebben genoten, even door het werk heen en dan nagenieten.
    Veel plezier bij het freubelen, ben benieuwd wat jullie gaan maken.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, en je hebt weer een schitterende zomerse kaart gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor, als je kunt terugkijken op een fijne vakantie.
    Je kaart is prachtig! En was het gezellig bij je moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig! Altijd gezellig om er even uit te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om er even tussenuit te zijn. Gaat het goed met Jalise?
    Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk even lekker op vakantie en een prachtkaart gemaakt Lisanne!
    Hopelijk heb je leuk geknutseld en bijgekletst met je moeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker hoor er even tussenuit, wat een mooi kaartje leuke vorm heb je gebruikt ik hou van strandtafereeltjes leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is zo leuk en vooral met de ronde mal! Ik twijfel nog steeds over de aankoop maar bij je moeder zag ik hem ook al zo leuk gebruikt.....
    Heerlijk dat je even weg bent geweest.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart. Heerlijk die vakantie. Ben ook net gister weer begonnen na de vakantie. De vakantie lijkt al zo lang geleden haha.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Er is zoveel op te zien ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen