dinsdag 22 september 2020

50

 Hallo allemaal,

Op deze mooie nazomerdag kom ik met een kaart die vast het vakantiegevoel weer bij je naar boven haalt! Het is dit jaar bij ons in de familie wel een jaar met mooie getallen: mijn broertje werd 20, waarvoor ik een BBQ-schort maakte, zelf word ik in november 25 en mijn vader werd deze zomer 50. Voor hem maakte ik een kaart in Oostenrijkstijl: een schattig dorpje (mooi goud papier gebruikt achter de ramen, op foto lijkt het soms een andere kleur, maar in werkelijkheid is het goud), mooi plaatje op de globe, bergen op de achtergrond en natuurlijk de vlag erbij. Start de volkswagen bus maar en laten we gaan ;)


Dutch Doobadoo: 470.713.190

Marianne Design
Plaatje: VK9576
Papier: PK9167
CreaTables: LR0359, LR0524, LR0443, LR0493, LR0603, LR0606
Collectables: COL1485

Deze kaart stuur ik in bij Knutsels en Kadootjes, Kreativtanten

Tot de volgende kaart!
Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Lisanne en het model is ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Lisanne, lekker vakantiesfeertje met die leuke Volkswagen erop. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje mooi model. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker grappig deze leeftijden dit jaar hihi En je kaart voor je Vader is super leuk Lisanne! Heel leuk het plaatje in de globe en dat vw busje blijft enig!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje voor je vader. En ja als je op je 25e vader wordt...ik heb dat met mijn zoon, ook 25 jaar verschil en met mijn dochter, 30 jaar...
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en persoonlijke kaart voor je vader, mooi gemaakt!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt voor je vader Lisanne.
    Wat een toeval dullie dit jaar zoveel ronde getallen hebben met je verjaardag;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Lisanne, een heel leuk model en leuk in Oostenrijkse stijl. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een sfeervol tafereeltje op je kaart zie de oostenrijkse bergen al voor me. ook de vorm die je hebt gebruikt is zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je voor je vader gemaakt.Een heel mooi vakantie tafereel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje voor je vader. Leuk dat jullie zoveel mijlpalen hebben dit jaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor je vader Lisanne, jullie hebben dit jaar allemaal bijzondere verjaardagen. Maar Abraham zien is heel bijzonder. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een prachtige kaart voor je vader gemaakt. Leuk thema. Ik zag de kaart al op FB . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen