vrijdag 22 mei 2020

Beterschap tulpen

Hallo allemaal,

Marja en Marian, leuk dat jullie me zijn gaan volgen! Willen jullie in een reactie een link naar jullie blog doen? Dan ga ik ook bij jullie kijken: als ik op jullie foto klik, zie ik alleen wie jullie volgen, maar niet de link naar jullie eigen blog... 

Bedankt voor de leuke mails op mijn oproepje. Nog 1 week en dan is m'n moeder jarig, wil je nog mee doen en kans maken op het mallensetje, doe dan nog snel mee :) 

Hebben jullie de leuke Hollandse spullen van Marianne Design ook al gezien? Ik heb ze gebruikt met een plaatje van Mattie en een hele andere kleurencombi dan rood-wit-blauw.

Marianne Design:
Paper bloc: PK9167
Stempels: CS1058, 
Collectables: COL1423, CS1012
Craftables: LR0653, LR0654
Plaatje: MB0174

Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne,
    wat een gave kaart zeg! Heel mooi in deze niet Hollandse kleuren en de vorm. De tulpenrij vind ik vooral super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in deze kleuren. Alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fleurige tulpenkaart, Lianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met al die verschillend kleurtjes leuke tulpen rand.
    Fijn weekend, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! En zo leuk hoe de tulpjes terugkomen in dezelfde kleur!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne,
    De kleuren van je tulpen passen prachtig bij het plaatje en is weer een mooie eenheid! Even naar je oproepje gekeken en natuurlijk stuur ik een kaartje maar doe niet mee met de loting om anderen een kans te geven heb al zoveel maar wel heel leuk dat je dit doet!!! Heel leuk om te lezen dat je de lollipop nog hebt en het kaartje voor je 18de verjaardag! Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Hollandse kaart. Leuk met al die tulpen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige beterschap kaart!
    Mooie kleuren, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje mooie kleurencombinatie gezellig met al die tulpjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig vrolijk kaartje is dit Lisanne.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Een fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meteen volgster geworden Lisanne, gezellig om elkaars creaties te volgen. Lieve groetjes nogmaals xx

      Verwijderen
  12. Oh tof Lisanne om die tulpen van het plaatje zo terug te laten komen in de tulpjes.
    Fijne dag en lekker genieten van de zon!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorjaarskaart heb je gemaakt. Ik ben ook meteen maar volger van je geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen