donderdag 22 augustus 2019

Een spoedig herstel toegewenst

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! En terwijl ik dit bericht aan het typen was, zag ik dat ik met die kaart gastdesigner mag zijn bij Marianne Design, hoe leuk. :) Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart om aan jullie te laten zien en deze keer weer een kaart met zowel een Dutch Doobadoomal en Marianne Design producten, maar heel anders. Ik heb de kaart gemaakt voor iemand die een lelijke val heeft gemaakt en nog veel tijd nodig heeft om te herstellen. Dit is het resultaat geworden:

Marianne Design: tekst (CS1012), nest (LR0458), takjes (LR0458, LR0457), kleine bloemetjes (LR0457), geel takje (LR0553), grote bloem (LR0546), randmal (CR1415), cirkel (CR1414), vogelmal (COL1311), vogelhuisje (LR0515), tak onder grote bloem (LR0257), tekstlabeltje (CR1353) & designpapier (PK9145)

Met de volgende challenges wil ik meedoen:
- Knutsels en Kadootjes (Bingo: vogel/blauw/hout & bloem/geel/hout & hout/touw/embelishment & blauw/geel/wit & vogel/geel/embelishment, meerdere keren BINGO ;) )
- HobbyVision (lint bij label)

Hobbygroet Lisanne 

6 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Lisanne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Lisanne. Erg mooi samrngesteld. Leuk dat je meteen allieer gastdesigner mag zijn. Gefeliciteerd. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt.Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, mooi modelletje!
    Dankjewel voor het meespelen met onze zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart leuk model heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen