zaterdag 23 september 2023

Lavendel in een potje

 Hallo allemaal,

Oeps... even een baalmomentje toen ik de kaart de volgende dag bij een kennis in de bus wilde gooien: De 3D-kit schijnt door het potje heen en de lijm door het streepjespapier. Maar goed, ik had geen tijd meer om iets nieuws te maken, dus toch maar in de bus gegooid bij haar... De kennis houdt erg van tuinieren en heeft op haar balkonnetje allemaal gezellige potjes met bloemen staan en zo kwam ik op het idee om de lavendel van Marianne Design ook in een potje te plaatsen. Ze is 70 geworden, een mijlpaal, die ik daarom ook in het potje gezet heb.


Marianne Design
Mini label: CS1028
Pot: COL1527
Lavendel: LR0825
Rechthoek: CR1391
Cijferstekers: LR0582
Rhinestones: lila, groen, witte parel

Kort blogberichtje, volgende week weer wat uitgebreider, druk weekend hier ;)

Fijn weekend en tot de volgende kaart!

Creatieve groet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Oh haha, ik dacht dat he dessin-papier van het potje zo was. Een fleurige, toepasselijke kaart Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, als je niet weet waardoor het komt, zie je het misschien niet.
    Het is een heel leuke kaart. Die 70 maakt het helemaal persoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooi, persoonlijk kaartje gemaakt Lisanne. En als je niets had gezegd...
    Fijn weekend verder!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, het lijkt een soort reliëf in de bloempot zullen we maar zeggen. Het is wel een heel leuk kaartje geworden. Wij zijn zelf vaak heel kritisch terwijl het een ander waarschijnlijk niet eens opvalt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart hoor,en wat niet weet ,niet deert toch ?
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi !!!!
    Ik ruik bijna de lavendel !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel leuke kaart. Een bliempot is vaak niet egaal van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het leuke bloempotje met de lavendel dat ruikt altijd zo lekker, doet me denken aan min oma die had altijd van die zakjes met lavendel in de kast hangen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen