donderdag 3 augustus 2023

Warme Kerstwensen

 Hallo allemaal,

Een dankjewel voor Eri: super lief de kaart met 'gezinsfoto' met familie slak! Heel erg mooi gemaakt voor Janine en zo leuk een persoonlijk tintje met haar naam erop...

En het is alweer donderdag! Janine is gelukkig ondanks dat ze klein is een makkelijke baby: tussen 2 flessen door lukt het 's avonds nog wel om wat te knutselen. Daardoor is het gelukt om ook weer een Kerstkaartje af te krijgen. Ik ben maar weer met de nieuwe Marianne Design materialen aan de slag gegaan. Bij HobbyVision hadden ze leuk crêpepapier speciaal voor bloemen maken: stevig en kun je leuk bewerken met inkt en bol maken. Ik vind het wel leuk materiaal voor zelfgemaakte bloemen en takjes, even iets anders dan gewoon cardstock.



Marianen Design
Designpapier: PK9184
Plaatje: HK1713
Bloemen: CR1479
Takjes: LR0769
Tekstbanner: LR0826
Tekst: CS1105
Sneeuwvlokken cirkel: LR0741
Lantaarn: LR0822
Slee: CR1572
Enamel dots lichtblauw: PL4526

Deze kaart stuur ik in bij 52 weeks to Christmas

Fijne donderdag en tot blogs!

Creatieve groet,
Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart met dit mooie plaatje. Ik blijf ze leuk vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij je mooie kerstkaart die je linkte bij 52WTC ben ik hier weer eens (ik kom niet aan bloggen toe, behalve voor 52WTC) en lees ik over Janine (scheelt maar 1 letter met mijn naam :-)) Wat fijn dat alles goed gaat, maar wat een zorgen (heb even teruggelezen ook). Veel geluk met elkaar!
    En leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje, Lisanne
    Mooi gemaakt ook die bloempjes vind ik erg mooi!
    Fijn dat het goed gaat met de kleine Janine!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie malletjes en mooie bloemetjes en takjes en de nieuwe snoesjes zijn ook leuk heb ze ook gisteren binnen gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat Janine het zo goed doet! Je hebt een leuke kaart gemaakt met de snoesjes en de crepe papier bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje, fijn dat alles goed gaat met de kleine Jantine...
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke snoesjes kerstkaart. De crêpebloemen zijn prachtig. Fijn om te lezen dat het met kleine Janine goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtig kaartje Lisanne, met het gezellige plaatje van de snoesjes. Blijven altijd leuk, je hebt er iets moois omheen gemaakt! En fijn dat Janine zo'n makkelijk kindje is!
    Mooie dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje met die mooie bloemetjes en takjes. De stans achter het platje vind ik ook altijd nog mooi! een leuk geheel hoor! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n leuke kaart met de nieuwe MD materialen. Bij mij liggen ze er nog steeds. De komende dagen toch maar eens uit de verpakking halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart en fijn dat Janine het zo goed doet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart is het! EN dat crêpepapier is mooi zeg! Ik ken het niet, maar het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gave kaart heb je gemaakt Lisanne!
    En wat fijn voor jullie dat Janine een gemakkelijke baby is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Lisanne en ik zie nog veel meer prachtigs allemaal hieronder, ik kan het even moeilijk bijhouden elke dag bij iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuke kaart Lisanne, het papier past mooi bij het leuke plaatje. Fijn dat je ook nog een beetje aan jezelf toe komt, heel belangrijke momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kerstkaart met leuk Snoesje plaatje, mooie rand met sneeuwsterren en bloemen. Fijn dat Janine een gemakkelijke baby is en het je tussendoor toch lukt om een kaartje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart. Had een tijdje niet op blogger gekeken. Maar even terug gelezen. Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een wondertje. Fijn te lezen dat ze zo gemakkelijk is. Geniet van jullie kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk kerstkaartje is het geworden!! En fijn dat je ook al weer tijd hebt om een beetje te knutselen.
    Fijn dat jullie Janine lekker slaapt tussendoor (en dat ze al thuis is, dat had ik nog niet begrepen) zo wordt ze vast snel een beetje groter.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen