dinsdag 21 maart 2023

Handmade with love

 Hallo allemaal,

Er zijn veel blogmaatjes in maart jarig: ook Caroline van Sluis was jarig. Zoals veel van jullie vast wel weten, naait ze veel mooie baby- en peuterkleertjes. Vaak kijk ik even rond op de blogs van de jarigen om een kaart een persoonlijke touch te geven en Caroline gebruikt graag mooie plaatjes van o.a. Syta en Gerda en daar had ik er ook nog een aantal van liggen en ja, met het thema naaien! Het setje van Dutch Doobadoo met de klos en het mooie designpapier lag nog ongebruikt in de kast, dus dat gelijk maar opengemaakt en gebruikt. Erg leuk, vrolijk papier! Eline kennen de meesten van de lieve en leuke diertjes, maar ze heeft ook een leuke craftserie ontworpen met malletjes en teksten, die ik ook op deze kaart heb verwerkt.


Klos + designpapier: 472.100.004

Marianne Design
Cirkel: LR0648
Tekst: CS1072
Knopen: LR0188
Naaiaccessoires: COL1445

Tot gauw met dan weer een kaartje en dit keer voor Ineke, die afgelopen weekend jarig was! Een kaartje in een heel andere stijl, maar wel weer met Marianne Design producten...

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Lisanne !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Caroline gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n gave en toepasselijke kaart heb je voor Caroline gemaakt Lisanne. Leuke mal van DDBD! En wat 'n gezellige spulletjes zitten erop! 😀
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie garen wikkelkaart met toepasselijk plaatje en leuke naaiaccessoires.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart voor Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zo leuk! Die van verleden jaar heb ik ook nog op mijn bureau in mijn bakje staan hoor, dat was een naaimachine. Leuk dat je zo'n persoonlijke kaart voor me hebt gemaakt! Dank je wel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen