zaterdag 18 februari 2023

Wintersport

 Hallo allemaal,

Hier is het vandaag een sombere herfstachtige dag met regen en wind. Net een voorjaarskaartje op de blog klaargezet voor maandag, omdat het dan alweer de 20e is en er een nieuwe challenge op het HobbyVisionblog begint. Dan is ook onze trouwdag, even wat leuks bedenken voor 's avonds: gezellig uit eten of thuis iets extra's... Ik kwam tussen de foto's dit kaartje nog tegen, die ik hier nog niet had laten zien. Een van de laatste kaartjes van afgelopen jaar die ik gemaakt en verstuurd had. Een winters plaatje van Syta, papier van Maja Design en malletjes van Marianne Design. De hoeken zijn afgerond met een pons van Vaessen: oogt net iets leuker dan strak vierkant.


Marianne Design
Skilift: LR0734
Ski's: CR1252

Nog even wat opruimdingetjes doen, dan eten en vanavond nog even aan de knutsel! Altijd fijn om in het weekend even creatief bezig te zijn...

Fijn weekend!

Hobbygroet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Prachtig winterkaartje, Lisanne
    Inderdaad een kaartje met afgeronde hoekjes toont net anders
    Fijne dag en vast van harte met jullie trouwdag
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Lisanne,
    dat is een mooi wintersport kaartje geworden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi winterkaartje met het leuke dp en de leuke details
    morgen een fijne dag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is dit geworden Lisanne, echt winter(sport). Leuke malletjes heb je gebruikt. Nog een fijne dag vandaag en ook voor morgen.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte me jullie trouwdag!
    En je kaartje is heel leuk, volgens mij heb ik die ontgaven met de kerst!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig winterkaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen