vrijdag 6 januari 2023

Nieuwjaar paraplu's

 Hallo allemaal,

Voor de variatie op de Kerstkaarten heb ik ook een aantal Nieuwjaarskaarten gemaakt. In de december collectie van Marianne Design zat een leuke paraplu collectable en daarvan heb ik er 4 aan de kapstok gehangen en op elk een cijfer geplakt, die samen het nieuw jaartal 2023 vormen. Ik heb gebruik gemaakt van winters designpapier in verschillende printjes. Op de achtergrond een licht gekleurd papier gekozen en de paraplu's zijn gestanst uit een donkerdere kleur met/zonder print. Een tekst op een banner, enamel dots en een strik van hemp cord heb ik als afwerking voor deze kaart gebruikt.


Marianne Design
Paraplu's: COL1520
Kapstok: LR0686
Label: CR1551
Cijfers: CR1282
Banner: CR1605
Tekststempel: CS1105
Enamel Dots: PL4520

Ook heb ik een tweede variant gemaakt, die door ander papier heel anders lijkt:

Welke vinden jullie het mooist?

Fijne vrijdag!

Hobbygroet,
Lisanne

(Morgen post ik foto's van de Kerstpost van jullie! Goede foto's maken is nog niet gelukt...)

11 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat vind ik deze kaarten leuk zeg!!
    Benieuwd naar je kaarten...ps..je mag me afstrepen voor dit jaar...ik ga nl stoppen met de kerstkaarten..had gisteren een blogpost hierover. De verjaardagen blijven wel doorgaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een super mooie kaart en zo leuk om het jaartal op de parapluutjes te plakken.
    ik heb de paraplu mal ook, maar helaas nog niet gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, heel leuk bedacht, Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht Lisanne
    Ik vind ze beiden leuk, maar de roze heeft mijn persoonlijke voorkeur
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie labels met de leuke paraplu's die kun je op het moment goed gebruiken
    leuk idee met 2023 erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk bedacht deze kaartjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige labels. Een heel mooi idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In de eerste plaats nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Lisanne. Dat het je goed mag gaan. Je hebt hele gave labels gemaakt met de leuke parapluutjes! Je vintage labels zijn ook erg mooi gedaan!
    Alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! En zo leuk die paraplus, die hebben we wel al nodig gehad!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee Lisanne met die paraplu's . Super leuke kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen