vrijdag 11 november 2022

De allerliefste Kerstwensen

 Hallo allemaal,

Onlangs is dit leuke huisje bij Dutch Doobadoo uitgegeven met de Sint-collectie, maar ik heb er een Kerst-elfenhuisje van gemaakt, die vandaag op het HobbyVisionblog te zien is. De elfen kun je in allerlei posities maken en ik heb er een op de slee laten zitten, eentje als een peek-a-boo boven de tekstbanner uit laten steken en eentje vrolijk zwaaiend voor de deur gezet. De tekst komt van een recent stempelset van Marianne Design en er staan allemaal leuke, gezellige teksten op voor op je Kerstkaarten. Ook passen ze perfect op de nieuwe bannerset. Het 'Jolly Christmas' papier heeft zowel leuke printjes als effen kleuren, waarmee je de elfen kunt maken en het huisje kunt aankleden. Traditionele Kerstkleuren in een modern jasje!


Gebruikte materialen:
Huisje: Dutch Doobadoo 470.784.175

Marianne Design
Designpapier: PB7065
Elfjes + cadeautjes: COL1518
Slee: CR1572
Tekststempel: CS1105
Banner: CR1605

Tot gauw met weer een andere Kerstkaart!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een heel gezellig huisje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo’n leukerd deze kaart,deze kereltjes zijn zo geinig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en vrolijk. De elfjes zijn perfect om verhalende kaarten mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat een leuke vrolijke kaart. Zo schattig met die elfjes, die moet ik ook snel eens gaan gebruiken hihi. Echt leuk geworden hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vrolijk kaartje Lisanne
    Mooi gemaakt met die elfjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n prachtig kaartje is dit, Lisanne. Je hebt er veel details aan toegevoegd, erg mooi gedaan!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de schattige elfjes ik ben er weg van en gebruik ze op het moment veel, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt met de gezellige kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las je verhaal van gister en heb je echt zoveel geduld? ik zou ontploft zijn denk ik Zoveel narigheid alles bij elkaar en hoop echt dat 3x scheepsrecht is voor jullie! Je globe ( gister) vind ik ook heel mooi gemaakt en dit huisje is ook schattig Lisanne!
    Hou je haaks en alvast een goed weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met de leuke elfjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen