vrijdag 24 december 2021

Kerstvogels

 Hallo allemaal,

Een heleboel Kerstkaarten heb ik nog om aan jullie te laten zien, dus ik doe er nu maar even bijna elke dag wat, dan zijn ze op voor 1 januari en begin ik met een nieuwe ronde voor 2022... Vandaag 2 vogelkaarten die ik gemaakt heb met plaatjes van Jellies Natuur en geplakt heb op een mooie mal van Studio Light. Bij die mal zat ook de strik en de ticket. De basismal is een mal van DDBD uit een papiersetje. Deze kaarten zijn vandaag ook te zien op het HobbyVisionblog, mocht je het leuk vinden om daar ook een kijkje te nemen, klik dan *hier*.




Ovaal, ticket en strik: STENCILWC327
Dutch Doobadoo: 473.005.017
Plaatjes: JellieN56
Tekststempel: CS0991

Succes met de 'Kerstdrukte'! Ik ga zo alvast toetjes maken voor morgen, dan gaan we gezellig naar m'n ouders. Als de toetjes lukken, zal ik hier het recept ook delen volgende week.

Tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes, de plaatjes zijn erg mooi.
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaartjes zijn dit, mooie plaatjes voor dat roodborstjes zou ik wel iemand weten, zou hem gelijk naar een tante sturen die is daar weg van....
    Succes met het toetje, ik ben ook al druk bezig morgen komen de 4 kids eten dus diner voor 6 wordt aan gewerkt vandaag, de laatste dingen doe ik morgen maar wat klaar kan zijn is maar af.
    Fijne dagen liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi deze kaartje, succes met het nagerecht gaat vast lukken, fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, het zijn net kleine schilderijtjes.
    Succes met de toetjes en heel fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn prachtig met de mooie vogeltjes!
    Goede kerstdagen met je gezin, leuk dat recept!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kerstkaarten, Lisanne
    Prachtig die vogeltjes in ovale stans
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk!! Kerstkaarten met vogeltjes doen het altijd goed vind ik.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes met de mooie mal en schattige plaatjes, leuke kleurtjes en wat een leuk strikje
    fijne feestdagen en succes met het toetje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten! Succes met de toetjes! Fijne Kerstdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes Lisanne! Fijne feestdagen gewenst!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes!
    Fijne dagen en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaartjes!! Tof modelletje ook. En ben je al klaar met de toetjes??hier staat de monchou al in de koelkast.
    Fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn ook erg leuke kaarten. De plaatjes zijn erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen