donderdag 17 december 2020

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal,

Van een paar kreeg ik al een reactie van de verjaardagskaarten kunnen weer ruimte maken voor de Kerstkaarten, maar weet je, dat vond ik helemaal niet leuk, dus heb wat bedacht: de verjaardagskaarten laat ik nog mooi aan de muur hangen en de Kerstkaarten hang ik op het raam. Bij de Hema hadden ze hele handige zuignappen met haakjes eraan: daar heb ik een touwtje aangeknoopt en daar de kaarten aan gehangen. Zo leuk om steeds weer van al die mooie kaarten te genieten! Ik ga jullie zsm allemaal nog persoonlijk bedanken, maar door het drukte van het versturen van de kaarten is er nog niet van gekomen, maar het komt nog ;) Vanaf deze plek alvast dankjewel!

Foto's zijn een beetje donker door de lichtinval. Bij dit lijntje passen nog wat kaarten erbij:
En deze is al vol:

Een feestje om telkens enveloppen in de brievenbus te vinden, maar ook leuk om te versturen. Iedereen heeft of krijgt een kaart terug, zo ook Gerjanne. Gerjanne was pas jarig en haar had ik een kaart gestuurd en in de envelop met haar Kerstkaart kwam ik een mooi knipvel en tekststempel tegen. Een prijsje, hoe leuk? Ik heb het gelijk gebruikt voor een Kerstkaart en die naar haar gestuurd:

Dankjewel Gerjanne!!!

Marianne Design
Plaatje: IT598
Papier: PK9139
CrafTables: CR1280
CreaTables: LR0683, Lr0691
Tekststempel: CS0897

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas, Knutsels en Kadootjes

Ik ga nog even verder met nog een paar extra Kerstkaarten en hoop jullie gauw terug te zien in blogland. Blijf gezond!

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje laat je weer zien Lisanne...zo mooi die rieten krans erop...
    en groot gelijk hoor om die mooie verjaardagskaartjes te laten hangen...dat is het nadeel om rond de kerst jarig te zijn...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt..
    Leuk he al die post , ja als je rond de kerst jarig bent schieten die verjaardagskaarten er denk ik weleens bij in...dus de slinger die je nu hebt hangen wil je natuurlijk nog wat langer van genieten, dat heb je zo mooi opgelost!!!
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk al die kaartjes voor je verjaardag! Ik zou ze bewaren tot na de kerst! Je kaartje is leuk geworden. Bedankt voor het meedoen met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! En alle post is zo leuk! Jouw kaart heeft vertraging opgelopen; ik kreeg hem retour, dus hij is in de herkansing op de post gegaan. Hopelijk heb je hem gauw! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje mooie snijmallen en tekst stempel, een feestje al die kaartje voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten deze krans. Vandaag ook binnen gekregen.. ik heb de kerstkaarten ook in een andere hoek gehangen. Zo leuk een waar kaarten kaarten paradijs hier.. gezellig al die kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt, en gezellig zo al je kaarten voor het raam.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met leuke details heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je leuk opgelost, om zo nog veel langer van je verjaardagskaarten te genieten. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de krans en de gewonnen spulletjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig hè al die echte post en mijn moeder vindt dat wij altijd van die mooie post krijgen hihi. De kaart die je naar GerJanne gestuurd hebt is ook weer een plaatje Lisanne. Mooi die rieten krans.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaart, Lisanne. Leuk van het prijsje van GerJanne. Bedankt voor je mooie kerstkaart.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja.... hij is heel mooi en hij hangt hier ook aan een lijn in de kamer. Staat zo gezellig en ik ben blij dat je de stempel nog niet had. is toch altijd een gok, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gezellig kerstkaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er gezellig uit met al die kerstkaarten.
    Goed idee om ze op deze manier op te hangen
    Mooie kaart heb je gemaakt met de krans, die is ook zo gaaf !!!
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen