donderdag 31 oktober 2019

Luierkaart meisje

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart! Martine en Martina welkom als nieuwe volgsters, gezellig dat jullie erbij gekomen zijn.

Zijn jullie ook zo druk met Kerstkaarten maken? Ik wel... Weer heel wat gezellige knutseluurtjes met m'n moeder gehad, resultaten zullen we binnenkort aan jullie laten zien. Vandaag eerst een totaal ander kaartje: een babykaart:

Marianne Design: labels (COL1442), kinderhoofdje (LR0219), strik (CR), stempels (Ec0106, CS0922, CS0923), beertje en wiegje (COL1422), speen en fles (COL1421), rondje (LR0570), designpapier (PB7051)

Dutch Doobadoo mal 470.713.615

Deze kaart doet mee met de uitdagingen van Dutch Doobadoo en AnMa

Hobbygroet,
Lisanne 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke babykaart heb je gemaakt.
    Mooie combi van papieren heb je gebruikt. Dat kraft kan goed met het roze en wit
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lisanne, wat maak je leuke kaarten! Jij bent volger bij mij geworden en ik meld me nu bij jou aan. Gezellig! Wellicht doen we ideeën van elkaar op.
    Groetjes,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superschattig kaartje in die luiervorm, die minibeestjes zijn ook zo leuk.
    ik ben ook nu meer met kerst kaarten bezig het gaat nu zo snel maar probeer het ook een beetje af te wisselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve leuke schattige babykaart.
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart heb je gemaakt. Het model is ook zo leuk! En het papier heb ik ook nog! Moet het weer eens gaan gebruiken. Leuk dat we elkaar zo inspireren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model, super lief babykaartje heb je gemaakt. Leuk met de tekstlabeltjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige luier heb je gemaakt Lisanne! Supergaaf met die labels!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige luierbaby kaart heb je gemaakt Lisanne. Een topper. Leuke details. Fijn dat je samen met je moeder zo lekker heb geknutseld. Wij doen het morgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige babykaart, heel leuk model deze luierkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lisanne ,

    Wat gezellig dat je volger van mijn blog bent geworden en dat je mijn creaties mooi vindt.
    Jij kan d`r ook wat van zie ik hihi dus ik ga jou ook volgen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, Lisanne. En leuk dat je volger bent geworden.
    Dan kom ik natuurlijk meteen ook even een retour bezoekje afleggen. Gezellig blog heb je en wat een mooie kaarten maak je. Prachtig! Ben dus ook jouw blog gaan volgen ;o)
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model. En heel mooi gemaakt met leuke details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik nog gemist. Wat een ontzettend mooie kaart is het geworden!! Zo mooi in deze kleuren. Tof met die labels erin.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen